Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Digitalt
Evenemang
  • Alla
Målgrupp
  • Alla
  • Chefer
  • Ledare
  • Medarbetare
17
sep

Sälja bra eller sälja bäst!

Även om de flesta säljare idag vet vad som krävs för att lyckas är det alltid bra att påminnas om vad som verkligen skapar framgång hos en säljare. Om du gör jobbet grundligt, kommer du att lyckas!

28
sep

Certifiera dig som kundkommunikatör!

Kundkommunikation är navet i alla verksamheter och för att få behålla kunder behöver man idag leverera bra service i varje kundmöte. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kundkommunikatör. Därför har Kontakta tagit fram Sveriges första certifieringsutbildning för kundkommunikatörer!

13
okt

Ny som WFM / Bemanningsplanerare

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare.

27
okt

Praktisk arbetsrätt för chefer!

En heldagsutbildning upp delad på två halvdagar med fokus på hur man hanterar olika frågor inom arbetsrätten som rör dig som arbetar med kundservice eller telefonförsäljning. Perfekt utbildning för dig som behöver mer grund att stå på när du står inför olika utmaningar i din operativa verksamhet.