Sortera

Ort
  • Alla
  • Digitalt
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
Målgrupp
  • Alla
  • Chefer
  • WFM
  • Ledare
  • Medarbetare
4
maj

KontaktAkademin: Diplomerad Work Force Manager/Bemanningsplanerare (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

11
maj

Certifiera dig som kundkommunikatör!

Kundkommunikation är navet i alla verksamheter och för att få behålla kunder behover man idag leverera bra service i varje kundmöte. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kundkommunikatör. Därför har Kontakta tagit fram Sveriges första certifieringsutbildning för kundkommunikatörer!

18
maj

CX för kundservicechefer!

Har du som kundservicechef någon gång funderat på hur du med små medel kan förändra kundupplevelsen inom kundservice för att just ditt företag ska bli mer attraktivt? Vi har märkt att detta är en fråga som många företag bekymrar sig över. Det är därför kanske inte konstigt att ledare pratar om att kundupplevelse, eller CX (Customer Experience), är den viktigaste konkurrensfördelen och att själva tjänsten eller produkten har blivit en ren hygienfaktor.

27
maj

Kontaktadagen 2021

Kontaktadagen är Sveriges största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2021 blir vi större än någonsin då vi samverkar med GuldKontakt - tävlingen för Sveriges bästa kundkontakter!

2
jun

KontaktAkademin Crashcourse - Att leda i förändring!

Som ledare behöver du kunna förändringsledning speciellt om du är ledare för kundservice där förändring är en del av vardagen. Det är vanligt att behöva representera ditt företags beslut om förändringar, och samtidigt leda förändringar som du kanske själv vill driva, eller pga yttre faktorer som du inte styr över.

17
sep

Sälja bra eller sälja bäst!

Även om de flesta säljare idag vet vad som krävs för att lyckas är det alltid bra att påminnas om vad som verkligen skapar framgång hos en säljare. Om du gör jobbet grundligt, kommer du att lyckas!

13
okt

Ny som WFM / Bemanningsplanerare

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare.

27
okt

Praktisk arbetsrätt för chefer!

En heldagsutbildning upp delad på två halvdagar med fokus på hur man hanterar olika frågor inom arbetsrätten som rör dig som arbetar med kundservice eller telefonförsäljning. Perfekt utbildning för dig som behöver mer grund att stå på när du står inför olika utmaningar i din operativa verksamhet.